6 Apr 2008

~saLam~

1 Comments

~saLam~
Mule2 skali ana nyatakan rasa bangga yg termat sgt c0z dh rmi yg nak post dan melawat blo g13..
selepas ihtifal berlalu..meyusul pula sukan...hurm mst rmi yg berkobar2 nak bersukan kan..?hurm tujuan ana tulis nie...ana nak mntk pendapat semua g13..secara jujur..antum nak bwat ke tak nak Mabit nie..?Kalo nak ckp nak..dan berikan komitmen..sbb ana tgk...semua senyap jer..mcm tak nak bwat...tu yg ana tnyer...
okay..harap korng dpt bg feedback..
Salam..

1 suara[²]:

+dHiYa+ 6 April 2008 at 18:29

ana nak buat.. tapi disebabkan lameeee sangat tunggu.. macam dah kurang semangat yang membare memule dulu... kami ikot orang atasan~ kalo atasan tak cakap pape.. takkan tetibe nak bertindak... nanti orang kate berlagak boss... nway, kalo nak wat, hOpe sume yang terlibat.. bagi komitmen sepenuhnye!!

*sorrylah kalo bahse macam ape..*