13 Feb 2008

cadangan sahaje..

5 Comments

Assalamu'alaykum...

Ana nak cadangkan, ape kate kalau kite buat beg untuk batch kite ni?

Ye la, batch 11 ade jaket. Dan lain-lain tuh baju. Kite buatlah beg. Beg selempang. Ade jugak gunenye, kan? Tapi ini cadangan je. Andai ade yang tak setuju ana tak kisah. Tapi kalau majoriti setuju ape salahnye?

Ana rase kalau banat ramai yang tak kisah. [kot]. Tapi ana tak tahulah kalau banin macam mane. So, buat yang bace blog nih, kalau anda ade pandangan yang berbeza, bagitaulah. Jangan segan eh.

Satu lagi. Organisasi batch. Kalau ade, perancangan [ape-apelah] akan lebih teratur. Ana dah cadangkan kepade Nabila, wakil tingkatan banat. Menurut Nabila, Saifullah tak setuju. [kalau tak salah.] Ana pun tak nak tahu kenape, tapi kalau banin yang lain setuju, ana rase baek buat.


-----


So, rasenye tuh je yang ana nak cadangkan. Komenlah kalau rase perlu.

Wassalam.

5 suara[²]:

atiqahamin 14 February 2008 at 17:43

bismillah..

sori ye dhiya.. ana rse klo beg tu mcm xprlu sgt lh.. sbb bknnye slalu gne.. klo sek pon bknnye rmai nk gne beg sndg pon.. jdik.. natijahnye dsini.. xperlu!!

harap mklum..

Dalila Kahar Thiqah 15 February 2008 at 22:35

salam~
apekate.. kalo ade sesape yg xstuju psl beg.. bg cdgn lain.. yg best2 ar.. wslm..

q.a.r.i.e 16 February 2008 at 23:14

psl beg tu, xkisah lah. tp klu psl organisasi batch, SETUJU sgtsgtsgt! sbb bnde ni boleh mmbantu melancrkan lg program batch kalau nk buatlah. jd kpd sspe yg xstuju tu, silelah beritau knape. sekian.

dHiYa 16 February 2008 at 23:51

thanx.. ye... seperti kate qarie.. bitau arh nape tak stuju... but tiqah dah bitau kan? herm..

A Afiq 15 May 2008 at 21:06

beg pon ok la....klau mse prikse ke ape, b'gune jugak kn? klau ana, stuju.