18 Jul 2008

Tahniah..

0 Comments

Assalamu'alaykum...

Sejak dari hari tu sampai sekarang. Post yang same je ade kat atas. Lagi² pasal mabit banin tuh. Okay. Hari ni, ana merancang untuk tukar post yang paling atas menjadi.. post yang ni.

Ehm. Tahniah-lah kepade Syifa' dengan Yaqin. Tahniah jugak dekat 2 Islah sebab lagi sekali kedue²nye dekat hujung dunie. Harap tahun nie dan tahun depan, banyak aktiviti yang boleh buat same² banin banat. Ana gembire dengan keputusan yang Ustaz Iswan umumkan hari Selase lepas. Ana puas hati dengan fr. banin dan jugak fr. banat. Due² mampu nak menjadi wakil yang baik untuk Batch13Smih. Ana harap pade semue yang bergelar warge Batch13Smih dapat bagi kerjesame + respon yang baik pade due² fr/wt.

Tapi ana harap tahun nie, walaupun due² dekat kelas yang same aka kelas hujung dunie, due² fr./wt. dapat berkomunikasi dengan lebih baik dari yang lepas. Maksudnye, kerjesame/ambil berat [kot].

Ooh ye. Pasal yang undi nak buat ape tu ape cerite ye? Paling tinggi mesti sweater kan?

Ade lagi satu nak cakap selain pasal fr./wt. Dekat blog ni, adelah dalam 13 authors. 13 tuh. Sesuai sangat dengan Batch13Smih. Tapi sayang betul. Hanye beberape authors yang menyumbangkan tenage dan memerah otak nak tulis dekat blog kesayangan warge Batch13Smih. Sebanyak-banyak penulis, baru ade 85 posts yang terpublish. 85 tuh sedikit SANGAT. Jadi, ana harap, bagi yang bergelar blog authors, rajin-rajinkan tangan mengetuk-ngetuk keyboard tuh untuk tulis sesuatu yang bergune, yang boleh kite semue ambil iktibar, pengajaran atau ilmu.

Kalau setiap hari sekurang-kurangnye, walaupun, seorang author yang menulis, mesti banyak bende yang kite boleh dapat. Macam² boleh buat dekat blog ni. Macam-macam boleh tulis. Tak kisahlah, copy-paste [tapi sebaiknye gunelah ayat sendiri walaupun fakta ciplak web lain] jer ke. Manfaatkan blog yang kite ade untuk macam-macam perkare. Jangan takut orang kutuk ape yang kite tulis. Biarlah orang tu nak kutuk ke ape ke, lantak die. Yang penting kite berUSAHA.

Okeyhlah. Dah agak panjang.

[p's.. nak tulis pengalaman pergi memane pun ok jugak. yang penting sesuai dan jage batas-batasnye.]

Wassalam...

0 suara[²]: