12 Jul 2009
11 Jul 2009
9 Jul 2009
8 Jul 2009
liputan majalah e-siswa ke SMIH
Wednesday, July 08, 2009 0 Comments
asalamualaikum..
pada arini ana nak citer pasal lawatan e-siswa ke sekola kite ni.. :D
mule2... pade hari semalam.. hari selasa.. mase perhimpunan.. perhimpunan macam biase... citer itu citer ini.. pastu bagi hadiah.. pastu di akhir2.. ustazah cakap pasal asrama.. pastu.. baru kite diberitahu yang sekolah akan dilawatoleh majalah yang kte sume tau..iaitu e-siswa. tapi sedih sekali.. sekolah hanya memilih 2 kelas f4 dan dua kelas form3 untuk bersama mereka (itqan, intisor dan_____ , _____xegt) :D.... petang tuh.. sume bawak kerusi nek ke dewan.. pastu ade yang nak cepat(kot) tinggalkan je kerusi depan pintu.. pastu ustzh wan dengan suare lantang.. hehe... suruh kte tlg susun... kami pon susun... smart.. kan?? lurus je.. hehe
esoknya pagi2... itqan x blaja.. sbb..x de guru yang masuk... spatutnye ade PJ ngan ittifaq.. tapi..klas itqan x buat ... (tapi en.. asl drg bwk baju.. ust kate minggu ni PJ blajo.. hmm)..
pastu.. ade bebudak yang g nek atas.. kol 9.. saza mintk tlg2... pastu ade org bising2.. ape uh?? tgk2.. merka dah sampai!. nek van.. wa~!!.. happy...
ustzh kate pkul skang sume g rehat.. 9.20 nek.. erm.. skrg kol9.10.. rehat 10 minit?? hurm..
pastu ana n afiq g klas intisor.. tgh blajar.. math.. usth seri juli.. panggil ustzh.. ckp... ustazah.. skang ni sume kne rehat.. :D.. ustazah jwb.. hey! mane boleh rehat sekarang.. sebok je. haha.. kami pon kate.. ustazah wan yang kate.. pstu sume kluar rehat..
9.20++ sume naik.. pastu...
tett!! kpd mane2 author smbong cter nih.. nak cpat.. hehe.. :D sori10000
pada arini ana nak citer pasal lawatan e-siswa ke sekola kite ni.. :D
mule2... pade hari semalam.. hari selasa.. mase perhimpunan.. perhimpunan macam biase... citer itu citer ini.. pastu bagi hadiah.. pastu di akhir2.. ustazah cakap pasal asrama.. pastu.. baru kite diberitahu yang sekolah akan dilawatoleh majalah yang kte sume tau..iaitu e-siswa. tapi sedih sekali.. sekolah hanya memilih 2 kelas f4 dan dua kelas form3 untuk bersama mereka (itqan, intisor dan_____ , _____xegt) :D.... petang tuh.. sume bawak kerusi nek ke dewan.. pastu ade yang nak cepat(kot) tinggalkan je kerusi depan pintu.. pastu ustzh wan dengan suare lantang.. hehe... suruh kte tlg susun... kami pon susun... smart.. kan?? lurus je.. hehe
esoknya pagi2... itqan x blaja.. sbb..x de guru yang masuk... spatutnye ade PJ ngan ittifaq.. tapi..klas itqan x buat ... (tapi en.. asl drg bwk baju.. ust kate minggu ni PJ blajo.. hmm)..
pastu.. ade bebudak yang g nek atas.. kol 9.. saza mintk tlg2... pastu ade org bising2.. ape uh?? tgk2.. merka dah sampai!. nek van.. wa~!!.. happy...
ustzh kate pkul skang sume g rehat.. 9.20 nek.. erm.. skrg kol9.10.. rehat 10 minit?? hurm..
pastu ana n afiq g klas intisor.. tgh blajar.. math.. usth seri juli.. panggil ustzh.. ckp... ustazah.. skang ni sume kne rehat.. :D.. ustazah jwb.. hey! mane boleh rehat sekarang.. sebok je. haha.. kami pon kate.. ustazah wan yang kate.. pstu sume kluar rehat..
9.20++ sume naik.. pastu...
tett!! kpd mane2 author smbong cter nih.. nak cpat.. hehe.. :D sori10000
Doakan kami..
Wednesday, July 08, 2009 0 Comments debat, heyr, pertandingan
bismillah..
baikla..ana sekadar nk mengepost sahaja..
insyaAllah..esk smih akan hantar 24 org pendebat ke pertandingan debat musleh..8 org dr setiap kategori,ba,bm dan bi..diketuai oleh saudara Abdullah Zubayr...pertandingan ini juga disertai pelajar2 luar negara sprti Singapura dan Indonesia..persaingan memang sangat sengit..ditambah pula dgn sekolah2 hebat di malaysia yg menyertainya sprti kolej yayasan saad dan juge maahad hamidiah kalau tak silap..
kami dah berlatih siang mlm..lebih2 lg pendebat bahasa arab yg memang bertungkus-lumus..debat bahasa melayu pun tak kurang juge..debat hingga lewat mlm..dan kami harap agar antum dan seluruh warga smih dpt mendoakan kelancaran perjalanan kami utk pergi dan juge blik dr KL..dan juge doakan kejayaan kami dalam jalan dakwah ini untuk kebaikan sekolah dan juga Islam..seandainya kemenangan itu berpihak kpd kami,maka ianya juga adalah kemenangan bg antum semua..kita semua adalah satu komuniti..so,sekian shj dr ana yg agak skematik di sini..
bdk2 suka mkn mi,
doakanlah kejayaan kami!
haha..sekian..wassalam..
baikla..ana sekadar nk mengepost sahaja..
insyaAllah..esk smih akan hantar 24 org pendebat ke pertandingan debat musleh..8 org dr setiap kategori,ba,bm dan bi..diketuai oleh saudara Abdullah Zubayr...pertandingan ini juga disertai pelajar2 luar negara sprti Singapura dan Indonesia..persaingan memang sangat sengit..ditambah pula dgn sekolah2 hebat di malaysia yg menyertainya sprti kolej yayasan saad dan juge maahad hamidiah kalau tak silap..
kami dah berlatih siang mlm..lebih2 lg pendebat bahasa arab yg memang bertungkus-lumus..debat bahasa melayu pun tak kurang juge..debat hingga lewat mlm..dan kami harap agar antum dan seluruh warga smih dpt mendoakan kelancaran perjalanan kami utk pergi dan juge blik dr KL..dan juge doakan kejayaan kami dalam jalan dakwah ini untuk kebaikan sekolah dan juga Islam..seandainya kemenangan itu berpihak kpd kami,maka ianya juga adalah kemenangan bg antum semua..kita semua adalah satu komuniti..so,sekian shj dr ana yg agak skematik di sini..
bdk2 suka mkn mi,
doakanlah kejayaan kami!
haha..sekian..wassalam..
2 Jul 2009
gambar 2 tym mukhayyam yang paleng best
Thursday, July 02, 2009 0 Comments teringat ku teringat.. pada mukhyyam ku terikat..

maseh kah korang egt??
nk tgk gmba lg??
nk tgk gmba lg??
http://abgnua.blogspot.com/
blog ust anuar. sblom masuk blog uh.. kasi tabik..
hehe. x abes2.
blog ust anuar. sblom masuk blog uh.. kasi tabik..
hehe. x abes2.
1 Jul 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)












